Sidor

17 februari 2010

My Precious Home har flyttat hit :o)



 Börjar där jag slutade i min gamla blogg - I det lilla söta blå paketet,  från min gulliga kompis Kristina, (visade paketet i mitt sista inlägg i My precious Home)- låg denna ursöta lilla ängel...passar perfekt till mig :o), underbar present så Tack gullet, blev jätteglad :o)


 Hej alla, gamla som nya besökare, och Himla Välkomna ska ni vara till min nya blogg....'
Jag var tvungen att göra en helt ny blogg eftersom min gamla flippade ut totalt. Nästan ingenting fungerade som det skulle...så trist och lusten att blogga har påverkats

Tung att ladda ner – gick inte att lägga in nya gadgets – adsensefunktionen funkade inte som den skulle och den hade bara två kolumner…och jag ville ju ha tre….

Mycket bök, men värt besväret. Ville ju så gärna kunna ändra och fixa och göra fint och nu hoppas jag att jag ska kunna göra det…..

Just nu är allt så "himla" - himla kul, himla kallt, himla mycket och himla lite och då tyckte jag att det passade bra att döpa bloggen till "himla lantligt" (i My precious home) - för det är ju de det är - en fortsättning på min gamla.... 
Jag håller även på att tillverka lite "himla-grejer" - nästan klara är dom...

Min gamla blogg My Precious Home kommer att ligga kvar och hänvisa till denna blogg, men jag kommer inte att uppdatera den mer, utan nu är det Himla Lantligt som gäller ;o)


Min gamla pysselblogg läggs ner helt...

Alltså:
Nya bloggen är under konstruktion nu, liknar mest ingenting i denna stund, och jag hoppas att den ska bli klar snart…så varmt välkommen åter - för visst kommer ni och hälsar på??!

Kramar & tankar till Er alla!

Måddan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad och talar om att du varit här!