Sidor

20 februari 2016

UTFÖRSÄLJNING av Vintagekort, Stryka På bilder och Smycken

Hej!

Nu var det väldigt, väldigt länge sen jag publicerade ett nytt inlägg här på bloggen, 
så nu är det verkligen dags :)

Jag har just nu UTFÖRSÄLJNING av mitt lager på vintagebilder (flera storlekar), 
Stryka på bilder och smycken!

Korten/bilderna är på vackert strukturerat akvarellpapper och är syrafritt såklart :)

I storlek A6 kostar de nu 12:¨st (ord.pris 29:-)
Korten levereras i cellofanpåse och kuvert ingår inte!


På bilden ser ni en liten del av motiven jag har så fler collage på resterande
motiv kommer :) Många av motiven finns sedan tidigare publicerade här på bloggen, så hittar ni nåt här som ni vill ha, så hojta till :)

Intresserad? Lämna en kommentar eller maila mig på
himlalantligt@gmail.com

Nu en god middag före Mello :)
Ha en fin kväll alla!

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en rad och talar om att du varit här!