Sidor

28 februari 2010

VÄGGORD - mina storsäljare :o)

Hej!

Det är många som frågar efter en samlad sida med alla mina bilder och väggord, eftersom det blir svårnavigerat när man lägger in lite här och lite där. Därför flyttar jag nu över en av del väggorden från min gamla blogg "My precious home" och fyller på med gamla och nya väggord (alltid i samma inlägg) allt eftersom.  Börjar med dem jag säljer mest av :o)

Likadana inlägg,  kommer lite senare med mina bilder, skyltar, brevlådor etc...


 

 


 

 

 

 


 

 


 
 

 
 

 

 

 

Detta är alltså bara ett fåtal av mina väggord - fyller alltså på då och då i detta inlägg, så välkomna att titta in igen, eller kontakta mig via kontaktformuläret på höger sida i bloggen!

Sagt av barn - OM DJUR

Kvinnodjur är duktigare än männen.
De gör både mjölk och ungar.
Och så kan de både värpa och ryta.
- Karin 6 år -


Kramar och ha en skön eftermiddag/kväll !

6 kommentarer:

  1. Hej UNDERBARA vän!!
    Jag har inte haft möjlighet att vara vid datorn denna helg, & jag måste säga att jag saknat dig & din fina blogg!!!
    Jag älskar dina väggord & jag är så glad att jag har några i mina ägor nu.. men fler ska det bli =)
    Hoppas du haft en fin helg & att du får en fin Måndag!!
    Varm kram till dig från Tina

    SvaraRadera
  2. Sååå vackert! snöar det hos er?? skojar bara, här vräker det ner, plumsade i väg och handlade i snöyran, det blev extra träning för benen det!
    Hörde av mamma att du och jag röstar på samma låtar, Darin är min absoluta favorit och nu Anna underbart!
    Kram på dig.
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Hej finaste Måddan! Du gör så fina väggord och de jag har är jag så glad i. Tack för det!
    Du har alltid en härlig historia på lut, här får man både njuta av ljuvligheter och få sig ett gott skratt!
    Så himla glad att du är tillbaka!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  4. hej vännen
    otroligt vackra väggord...always kiss me goodnight har jag textad direkt på en vägg åt en kompis i deras sovrum =) söt historia ....
    kramar pia

    SvaraRadera
  5. Vad mycket ögongodis du bjuder på....Jättefina väggord! Önskar dig en fortsatt bra dag! Måndagskramar Therese

    SvaraRadera
  6. Så fina ord! Var inne på Tradera men hittade inte dig. Säljer du här från bloggen?
    Ha det bra
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad och talar om att du varit här!