Sidor

05 maj 2010

LÄCKRAST - sommarens SMYCKEN från Gemini


Gokväll vänner!


Jag är alldeles hopplöst förälskad i smycken från Gemini.
Idag fotade jag en del av de smycken jag fått hem av Sommarens kollektion
Såå himla fina - . En liten blandning av DiDDi, Pearls for Girls, Miss Dee, Snö.... och det gillar jag :o)



  Silver blandat med detaljer av läder och band i vitt och svart


läckra berlocker........


Stela romantiska armband med "vackra texter " bl a "Mother"

Dessa stela armband med Text, har två olika modeller med olika texter, tog slut på en gång sist jag sålde dom, passa på om du är intresserad....jättefina är dom :o)


Halsband med ringar, luck & glory

stenar och pärlor

och med snygga detaljer och remmar i svart eller vitt läder - skinn


snygga kedjor, hjärtan och kors


och stenar i klar kristall, vitt och svart






och sist en av storsäljarna - så snyggt armband med TEXT...


Bra priser - bra kvalite - inget kostar mer än 169:-
 Frakten bjuder jag på :o)


Maila mig om ni är intresserade...
eller kontakta mig via kontaktformuläret högst upp på högra sidan i bloggen


epost: slottokoja snabela gmail.com


Avslutar med lilla "fräckisen" som vanligt

En kvinna gillar att spegla sig ofta och mycket så hennes man köper henne en helkroppsspegel i julklapp.

Hon står där naken en kväll och speglar sig medan gubben ligger i sängen och läser.
Så säger hon "Tycker du inte att jag har små bröst?".
"Nej", säger han.
"Jo, jag skulle vilja operera dem!" säger hon.

Då tittar han upp från tidningen och säger att "Inte behöver du operera dem bara för att du vill ha större bröst!
Gör så att du tar lite toapapper bara så skall du se att de växer!".

Hon vänder sig om och tror att gubben inte är riktigt klok - "Hur skulle toapapper funka? Inte vill jag stoppa BH'n full med toapapper! Jag vill ju ha större bröst - inte att det skall se ut som jag har det bara för att BH'n är fullproppad med toapapper!"

Gubben reser sig ur sängen går in på dass och hämtar lite toapapper går fram till kvinnan vid spegeln och räcker henne pappret - "Gnid nu pappret mellan brösten så skall du se att de växer!". Kvinnan rycker på axlarna och gör som gubben säger, gubben återgår till sängen och tidningen.

En stund senare säger hon "äsch, det fungerar ju inte! Det händer ju ingenting trots att jag gnidit med pappret i tio minuter nu!".

Gubben tittar återigen upp från tidningen och säger:
"Nä, det är klart att det tar ett par år - se på röven din, den har du gnidit på i fyrtio år nu och den är ju jättestor!" 



Kram på Er alla och ha en fin vecka!

3 kommentarer:

  1. Tänk att på den här underbara bloggen finns det ALLTID massa härligt ögongodis!!!!!!Ja du är bara så himla underbar Mådan.Sedan får man ju sig ett gott skratt oxå-ja det förlänger ju livet.Ha en fin dag sötis puss&kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej vännen.
    Å, va fina!! Min favorit är de stela armbanden=)
    Hoppas att du mår bättre idag vännen & att pengarna kommit in!?
    Varm kram & fin Torsdag önskar jag dig!
    // Tina

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Så mycket ögongodis det var här i detta inlägg. Det stela armbandet var så snyggt. Hur stor är det i omkrets, går det att öppna och stänga eller? Har inte kolla mer ang texten men jag återkommer till dig om detta, mår pest just nu så jag orkar inte ta itu med detta. Orkar inte heller vara ute på FB, gjorde bara ett snabbt inlägg idag så man ser att jag lever:)
    Önskar dig en härlig helg
    Kram Britt

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad och talar om att du varit här!