Sidor

08 april 2011

Du missar väl inte - 30% RABATT på ALLT i butiken t o m söndag.... och min fina present


Tusen tack alla för besöken i min nya bloggshop.
Himla glad är jag över det....
Nu på söndag den 10 april är det sista dagen på erbjudandet om
30 procents rabatt på allt i butiken....



Fick en fin present av mina sambo förra helgen...bara sådär utan anledning..., hade ju trånat efter den och dragit djupa suckar när vi varit in där tidigare, så han hade nog inte kunnat undgå vad som stod högst på önskelistan, - Tack L..... love you :o)

Stoooor är den -  av gjutjärn och alldeles fantastsik vacker.....

Den kommer från min absoluta favoritbutik
i Umeå Cafe Victoria home - som är nåt alldeles utöver det vanliga.


De har de ljuvligaste inredningsting och  fantastiska möbler, och det bästa av allt är att det såna saker som man inte hittar överallt.... man blir helt salig när man går in där...

Hett tips för er som gillar lantlig inredning... :o)


Några nya bilder för katt- och hundälskare :o)



Med det önskar jag er en trevlig helg och hoppas att solen skiner på er alla....

Historien at last.. :o)
"
"Storleken spelar ingen roll"

Det kommer in en liten man på en bar och sätter sig brevid en muskelknutte, beställer en öl och då vänder sig muskelknutten till den lilla mannen och säger...
- Såna små som dig ska inte sitta här utan hemma hos mamma...
Den lilla mannen säger...
- Jag sitter väl vart jag vill!!
Muskelknutten härsknar till och ger på den lilla mannen en smäll så han flyger in i ett hörn och somnar av. Efter en kvart vaknar han till och ser en lapp på bröstet där det står..svart bälte i karate-85. Han springer hem och rusar in i garaget och rotar runt en stund, springer sen tillbaka till baren och ger på muskelknutten en smäll så han flyger in i ett hörn och domnar av. När det gått 20 minuter vaknar han upp alldeles yr och blodig. På bröstet ligger en lapp där det står..vevaxel volvo 1965...


Kram
M

3 kommentarer:

  1. Hej igen och tack det samma, hoppas du också får en trevlig helg. Tänk vad mycket kraft man får när ljuset är tillbaka. Usch vilken kall vinter har varit så trött och haft så mycket att göra så bloggen fick vila. Nu känns det roligt igen och man ska väl bara göra det som är roligt:). Åh vilken fin present du fått!!! LOVE it, fin make du har.
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  2. Vilken Pärla till sambo! Klart du ska ha den! :o) Det är du verkligen värd!

    Jag har postat hjärtat till dej i torsdags. Hoppas du känner dej nöjd med det när du får se det. Annars vet du att det bara är att säga till. Ska göra ett till mej själv så småningom också. Det ska jag testa att spraymåla vitt. Men först måste fingertopparna få lite nytt skinn. Hihihihi! Jag har nött bort lite just nu! Och så får nog inflammationen i händerna lägga sig lite också. Men det är ju så kul! Så.... hur jag ska lyckas hålla mej vette ju sjutton :o)

    En sak är säker! Den ljusstaken skulle jag nästan kunna köra tur o retur till Umeå för att köpa! Den är ju helt enkelt vrålsnygg! Har dom vebbshop månne????

    Jaaa, du ser ju hur jag tjorvat till det på min blogg. Jag är verkligen totalt värdelös på allt som har med datorer att göra. Antar att jag inte har något annat val än att börja om från början! Skiiiit också! :o( Nu ska jag sluta surra och sura och göra något åt saken (hihihi, eller också inte!) :o)

    Ha det bäst goa vännen!

    Kraaaam

    Monika

    SvaraRadera
  3. Vilken fin present du fick att kära sambon. De är ju för underbara när de förstår vad vi vill ha fniss...
    Jättefina kort som alltid du gjort.
    Ha de gott vännen
    Många vårkramar Britt

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad och talar om att du varit här!