Sidor

06 mars 2010

Vårsolen lyser på mina vackra ROSOR......

Hej i vårsolen som jag hoppas lyser på Er alla :o)



En liten "snabbis" bara för att visa rosorna jag fick av min Zandras kompis Nathalie i förrgår...

Färgen är sååå ljuvlig - smultronrosa.... *mums*

Hänger naturligtvis upp och ned nu för torkning.....



Kärleksbild på vår älskling "Kurt" som tycker om att ligga i "lillhusses" knä när han sitter vid datorn.....

Matte blir så varm i hjärtat....



Idag shopping på stan, behöver lite nytt både till mig själv och till hemmet :o) - Kappahl blir det väl som vanligt....

Ikväll melodifestivalen igen - ser fram emot det - och vem vet, kanske blir det en "liiiiiten" promenad före, rockringen hänger där den hänger - inte använd på ett par dagar nu... "jag i ett nötskal"


Nathalies lilla "Plupp" - för hon ser verkligen ut som en liten "trollunge". Lilla Destiny har hunnit bli 4 månader nu och fick blåbärspuré när de var och hälsade på.....

Najsigt foto och väldigt mycket Najs att få snusa lite på henne :o)



Ha en fin dag allihop, har inte hunnit hälsa på Er ännu, men jag ska försöka hinna under helgen...

Sol och värme och kramar och tankar till Er alla!

Snart kommer en utlottning - så håll utkik kära Ni :o)



En gynekolog är en som inte vet så mycket om halsen på folk. - Erland 6 år -

5 kommentarer:

  1. Hej på dej :o)

    Underbart vackra rosor! Och härliga bilder.

    Må så gott!

    Kramisar i massor

    Monika

    SvaraRadera
  2. Wow Underbara rosor till en underbar Ros.Vad skoj det är att få blommor.Bara älskar att ge och få blommor.Vad skoj med lite shopping.Hoppas du hittar något fint till både dej och hemmet,Gulliga Mådan.Ska oxå på Shopping med bara Älsklingen .Ska köpa presenter till Tobban som fyller 12 på torsdag.Vilken liten goding du visar,Hur söt får man vara.Ha en underbar dag i det fina solskenet .Sedan blir det mello här med.Ha det gott Gulliga Mådan♥ Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig blåbärspurébild!
    Och vilka vackra rosor! Fin färg!
    Ja, här strålar solen från en blå himmel, så jag måste ju försöka ta mig ut en sväng!
    Ha en trevlig helg!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  4. Men så gullig hon är som ger dig Rosor! men jag kan ju mycket väl förstå det för du är ju bäst!
    Kurtan ser ut att mysa som bara den hos lillhusse.
    Ser gott ut med blåbärspure, vilken liten goding hon är.
    Massor av kramar till er alla.
    Måste få se vad du köpte på KappAhl, jag tycker att dom har så mycket snyggt.

    SvaraRadera
  5. Hej! underbart vackra rosor du fått och så fint du fotat. MEN vilken sötnos där hihi! Ha en fin kväll kram

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad och talar om att du varit här!