Sidor

13 oktober 2011

Nu är det dags att plocka fram mina gammeldags JULKORT med Vintagemotiv

 Hej bloggvänner!

Som jag alltid skriver - i VARJE inlägg - "Long time no see".
Det går längre och längre tid mellan inläggen men
nu när JULEN närmar sig så är det dags för att ta fram JULKORTEN igen och då visar jag dem först här i bloggen.

Har även gjort helt nya som presenteras här lite längre fram.
Dessa kommer att finnas i butiken inom den närmaste veckan!
Även de jag visar idag kommer att finnas där framöver....






























































Ha en fin vecka alla och Ta hand om er och varandra!

Kram

M

4 kommentarer:

  1. Längtar tills du lägger upp julkorten i butiken! Har redan hittat några favoriter...och du är en..:-) Saknar en fräckis..;-) men den får jag väl på fejan sen..
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Åååå vad mycket fina kort! Ja du är bara bäst goa Mådan.Hoppas att allting är bra med dej vännen.Ha en mysig och skön helg vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Åååh, Måddan vilka ljuvligt vackra jukkort du gjort...finns flera favoriter. Synd bara att jag inte skickar julkort längre...ringer istället....men man kan köpa fina kort och göra en jultavla av istället.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiska kort! Gillar dem allihop!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad och talar om att du varit här!