Sidor

06 november 2013

TÄVLING/UTLOTTNING - Vitt ett fint SMYCKE från Gemini

TÄVLING - UTLOTTNING!

GILLA Facebooksidan Himla Lantligt - den hittar du HÄR!
GILLA bilden
DELA BILDEN offentligt
Tävlar du här i bloggen så måste du dela tävlingsinlägg offentligt på din fb-sida eller i din egen blogg.
Skriv vad du gjort/väljer och länka gärna i din kommentar!
KOMMENTERA att det är gjort - antingen som kommentar här i bloggen, eller via Facebooksidan!



Vinsten är ett fint smycke från Gemini och jag drar vinnaren under första advents helgen!

Lycka till alla & ha en fin vecka!

M

10 kommentarer:

  1. Hej Maud!

    Vill gärna delta i din utlottning. Men gör det via bloggen eftersom jag inte har facebook. Hur gör jag för att använda bilden?

    Kramar
    Monika

    SvaraRadera
  2. Christina Frisberg Jag är gärna med och tävlar,
    jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn,
    jag har ingen blogg.
    Tycker du har så mycket fint och romantiskt.
    frisanpoxy@hotmail.se
    KRAMELIKRAMEN!!! <3

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med! Gillar på Fb! <3
    Hoppas gör Ingrid
    ingridgerdin@telia.com

    SvaraRadera
  4. Camilla Bergström12 november 2013 kl. 00:54

    Hej!
    Är jättegärna med! :D
    Gillar redan och delar på FB https://www.facebook.com/camilla.bergstrom.12
    Håller sen tummarna för stor tur för du har så mycket fint :D
    millabergstrom@hotmail.com
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Jag vill också va med o tävla..lägger opp det på min blogg..Ha en fin vecka du också.Kramar Christine

    SvaraRadera
  6. jag la opp bilden på det du visade,, men det är ju nå kort o inte ett smycke.. men det går väl bra ändå?

    SvaraRadera
  7. Hej
    åh va mycket fint
    jag har ingen blogg men delar offentligt på facebook
    hoppas på turen
    Titti skarp
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Är gärna med i din fina tävling. Jag har delat tävlingen offentligt på Facebook. Gillar Himla lantligt.Delar min profillänk från Facebook.
    http://www.facebook.com/julianna.fredriksson1.

    Mvh Julianna
    mailadress julianna@bredband2.com

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Jag gillar din sida på fb, och har delat tävlingen här på facebook https://www.facebook.com/charlotta.hellstrom.9
    kramar
    charlotta

    SvaraRadera
  10. Visst vill jag vara med och delar sidan på min facebook.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad och talar om att du varit här!