Sidor

04 april 2011

FIRA med mig och nya bloggbutiken - UTLOTTNING med smycken och vintagebilder som vinster samt 30 % rabatt på allt

Fira med mig.....
Får jag lov att presentera
min nya bloggbutik



Som en del av er redan vet har jag under en längre tid jobbat med att försöka göra en fungerande bloggbutik där man lätt kan titta på mina bilder och kort och klicka sig fram till vad man önskar ...
Vet att det varit jättesvårt att navigera i bloggen för er som velat se alla bilder och kort samlade... men detta funkar nu utmärkt i bloggbutiken :o) 


Det har varit jättejättesvårt att få ihop bloggbutiken, men har också varit en stor utmaning för mig som ingenting alls kunde från början om Php-programering....slitit i mina gråa som blivit ännu gråare men tack och lov fått en del hjälp av min duktiga son Robin och hans vänner...


Har nu lyckats åstadkomma en fungerande nätbloggbutik nu och bättre än så här blir det inte för tillfället..




Bloggbutiken 
har legat ute ett tag trots att den inte varit riktigt färdig och jag tackar alla kunder jag hittills haft. Jättekul att ni hittat mig, har smugit in lite länkar här och där som många av er kanske redan sett.....


Detta vill jag nu fira med er genom att
 lotta ut lite saker från butiken
och samtidigt
 erbjuda er
 30% rabatt på Alla varor i butiken....
Rabatten gäller t o m söndag den 10 april!
För att få rabatten måste ni skriva ordet
fira
där det står "ange kupongkod" i kassan.
Endast förskottsbetalning gäller - kan för närvarande inte ta kort eller andra kreditbetalningsalternativ....


I utlottningen gäller följande:

1:a pris är detta vackra halsband från Gemini
med texten "He loves me - he loves me not"



2:a till 6:e pris är vintagebilderna ni ser på de foton jag lagt ut i inlägget - på mycket vackert nytt akvarellpapper jag inhandlat och är i  storlek A4  

"Alltid vid din sida"

"Lyckan finns inom oss"




Reglerna kommer här:

1 lott = lämna en kommentar i detta inlägg och länka till min blogg med butiksloggabilden längst ner i inlägget....

2 lotter = Lämna en Kommentar i detta inlägg, länka med bild till både min blogg Himla Lantligt och bloggbutiken Butik Vintage

3 lotter = Lämna en Kommentar i detta inlägg, länka till bloggen, bloggbutiken med bild och bli följare av min blogg


TIPS! Eftersom det inte går att högerklicka på min sida måste ni vänsterklicka på bilderna istället, då förstoras de och går att spara.. :o)

Skriv i kommentaren hur många lotter du väljer :o) och så hoppas jag naturligtvis att så många som möjligt vill vara med....

Och ni som inte har någon egen blogg kan givetvis också vara med, 
maila mig då bara på


 info@butikvintage.se


 så är du med i utlottningen...

Vinnarna dras den 30 april!
Jag blir jätteglad för alla som vill vara med....

Kramar och tankar till er alla!

M


16 kommentarer:

  1. Åh! så kuligt jag vill absolut vara med!det blir tre lotter...
    lycka till med butiken!
    Ha en bra dag!
    kram wivi

    SvaraRadera
  2. Grattis goaste Måddan till att du fått klart butiken! Klart jag vill vara med och fira detta.
    Har precis fixat alla länkningar så det blir 3 lotter till åpna Pia!! :)
    Nu skall jag kika in i butiken och botanisera!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Ååh, självklart vill jag vara med i din fina utlottning, och tar 3 lotter. Har försökt länka bild men det går inte. Får upp att bilderna tillhör dig och skall stanna hos dig. Vad skall jag göra?????
    Lycka till med butiken. Skall in vid tillfälle och titta.
    Många kramar Britt

    SvaraRadera
  4. Måste genast ta mig till din webbutik och kika, men först skall jag fixa länkar till dig på min blogg ;-) Så tre lotter tar jag för följare är jag redan..

    Ha en fin tisdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Hejsan

    Lycka till med den nya butiken Vad roligt.
    Och jag vill gärna vara med i utlottningen.

    Skickar ett mail då jag ej har för tillfället en blogg.

    Ha en bra Tisdag
    krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  6. Kul att ha hittat hit. Jag väntar med spänningen på min beställning av fina Gemini smycken.

    Självklart vill jag vara med på utlottnigen =)

    Ha det bra! / Pernilla

    SvaraRadera
  7. Hej på dej GoGumman! :o)

    Så härligt att du fått igång butiken nu! Toppen! Jätteglad för din skull.

    All lycka!

    Självklart vill jag vara med i utlottningen. Tar tre lotter. Har länkat och gjort inlägg i min blogg.

    Ha det bäst och så hör vi! :o)

    Bamsekramisar

    Monika

    SvaraRadera
  8. Grattis till din nya butik! Jag vill gärna vara med i utlottningen och jag försöker mig på tre lotter.
    Hoppas nu på tur!
    Märta

    SvaraRadera
  9. Jag provar igen här då...plötsligt kopplades jag bort, jaja, denna teknikens värld...
    Jag skulle scrolla mej tillbaka i dina inlägg och snubblar på det här o det vill jag inte missa:) Grattis till din nya butik!!! Fylld av vackra ting vet jag ju.
    Jag följer redan bloggen men lägger länkar till butik o blogg, så 3 lotter på lilla mej:)
    Sen kommer några rader på nyaste inlägget oxå:)
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  10. Grattis till nya bloggbutiken ((som jag ska titta in i)).
    Jag vill gärna vara med i din fina utlottning. Vackra bilder :o)

    min mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  11. Hej jag vill också vara med, ska försöka så att jag är med på 3 lotter

    SvaraRadera
  12. Grattis till nätbutiken! Här fanns mycket fint! :)
    Jag provar gärna lyckan i ditt lotteri med 3 lotter.
    (Länkar finns långt upp och långt ner på min blogg.) ;)
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  13. Grattis till nya nätbutiken!
    Jag vill gärna vara med, jag har länkat till din blogg och butik här;
    http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/himla-lantligt.html

    SvaraRadera
  14. Grattis till nya nätbutiken!

    Jag vill gärna vara med,och jag tar 3 lotter!
    jag har länkat till din blogg och butik i min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/04/tavla-hos-himla-lantligt.html

    och blir följare till din blogg med namn GRATISHAV.

    Hoppas på tur!
    Mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/30-april-utlottning.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  16. Vilka vackra saker du måste vara stolt över din blogg!
    Jag är gärna med i din tävling för jag blev "kär" i det fina halsbandet så 3 lotter för mig!

    Kramis ifrån Pockethexan själv, välkommen in för att få o ge boktips, gästrec. o nya bokringsvänner att vara med (se till hö hos mig)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad och talar om att du varit här!