Sidor

29 november 2011

UTLOTTNING - "Give Away" med vinster från Butik Vintage

Hej!

Hoppas ni alla som jag haft en trevlig 1:a advent.
 Tiden fram till jul är ju kvinnornas vasalopp sägs det och det stämmer bra tycker jag.




Min mamma och pappa har gjort denna superfina "julbock" och satt belysning på den. Så här såg det ut när de tände den idag....


Full fart på mina JUL Vintagekort och annat pyssel nu. 
Lite olika evenemang väntar så tiden räcker inte riktigt till som för så många andra.






Här har jag dekorerat stora tändsticksaskar med mina vintagebilder och dekorerat dem med band och spets. 
På baksidan av asken är texten av julevangeliet och detsamma på de dekorerade antikljusen.
 Gjorde också ett 5-pack av mina Julkort dekorerat med ett underbart nytt randigt band.


Kommer att sälja ljusen, asken och korten i ett "paket".... (Julklappstips!)

1:a advent i kärlekens tecken hemma hos lillasyster Åsa


Vintagekort med en underbar dikt - till en flicka


Vintagekort med en underbar dikt - till en pojke



MEN... jag tänkte tipsa om en UTLOTTNING/TÄVLING/GIVE AWAY
 som pyssliga Penny med bloggen Dalarum har just nu.
I just denna utlottning kommer vinsterna från mig/Butik Vintage....

Avslutas nu på lördag den 3:e december och på söndag startar ny tävling med nya vinster....


Klicka här så kommer du till tävlingen....här

Gör ett besök och var med du också.... :o)

Kanske är det just du som har turen att vinna!

Visar också lite bilder på lite nytt jag gjort......

Kram på er alla!

M

1 kommentar:

  1. Hallilåja! :o)

    Tusen tack för att du fixade bilderna åt mej. Toppen! Eftersom du inte sagt nåt pris så gjorde jag ett eget som nu finns på ditt kto. Hojta om du tycker det blev galet!

    Jättefint allt du visar. Julbocken skulle jag också velat ha! :o) Superfin!

    Ha det bäst och simma lugnt Och hälsa Åsa!
    Kram
    Monika

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en rad och talar om att du varit här!